Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

2/8

Har verkligen inte orkat skriva nåt här under sommaren men nu fick jag en stund ledig. Jag har verkligen långledigt och det är väldigt skönt. Jag behövde det.  Eller hela familjen behövde nog en längre tid tillsammans eftersom J jobbar så mycket i vanliga fall. 
 
Min huvudvärk har blivit värre och jag har ofta ont på kvällarna så det har blivit många tidiga kvällar. Har ofta gått isäng kl 20 efter medicinerna. Det har vart tufft. 
Men har fått börja med en ny medicin mot smärta så får se om den hjälper sen ska jag även bli kallad till smärtkliniken för att se om dom kan hjälpa mig. 
Fattar inte varför igen vill göra röntgen. 
 
Annars mår jag bra. Har bra levervärden. Haft en lite tröttare period med lite högre temp men det he jag haft flera gånger utan att de hittat anledning. 
 
I sommar har vi varit på Kolmården. Riktigt kul! Vi har målat lekstugan, gjort en fin rabatt på baksidan,  varit i både min och J:s föräldrars stuga,  badat och massa mer.  
 
<3
 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ann-Marie

Hej!
Hoppas du kan få hjälp från smärtkliniken, be om en förklaring till att de inte röntgar. Verkar konstigt, men kanske de vill ha en röntgen på smärtkliniken? Blev tyvärr ingen resa för mig norrut i sommar men kanske nån gång i höst.
Skönt att levervärdena är bra. Kram och hälsa familjen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback