Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

pratat med läkaren

Igår fick jag lite mer klarhet om vad brevet menade. Fast ändå inte. Min läkare sa att det var en ovanlig i flammation, inte sån vid AIH och det var inte heller en klar avstötning.  Dom på Karolinska hade inte reagerat på provet som jag förstod det. 
M skulle ändå försöka skynda på besöket på Karolinska då dom sagt att jag skulle komma i början av april och det är ju som nu väldigt snart. Jag har inte fått någon kallelse än. 
Dom ska iaf se över mina immunsuppresiva läkemedel.  Jag dom hade hoppats få sluta med den ena, men bi får se vad dom säger. Vi är ju rätt vana att planera livet efter mig och min kropp/sjukdom, då vad gör det om vi gör det denna gången också. 
 
Jag kommer fortsätta jobba 50% ett tag till och på sätt och vis kändes det som en lättnad att min läkare håller med.  Jag har äntligen börjat träffa naprapat som ska försöka hjälpa mig med ryggen och nu kommer jag ha en dag ledig från jobbet och bra fokusera på ryggen och träna. Nu hoppas jag bara att det blir bättre :) 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback