Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lättnad

Jag har haft ett jobbig period nu. Har varit trött länge och det har som bara blivit mer. Har legat i en vecka men är på benen nu. Allt har känts jobbigt och vi har kollat levern men alla prover  ser bra ut. 
Så nu har jag fått kliva ner på 50% ett tag igen. Ska börja träffa min kurator nu också få se om det blir bättre. Knner mig nedstämd och stressad. Och är stressad, arg, besviken op min rygg dom fortfarande  är ett väldigt stort problem. 
 
Denna vecka har jag fått 9 brev från sjukhuset.  Och jag blir bara snurrig av allt. 
Måndag ska jag träffa Kuratorn och sen göra njurfunktionstest vilket tar hela dagen. Tisdag prover.  Torsdag lever biopsi och läkarbesök  (fast min läkare kommer till mig då jag är sängliggande)
måndagen därpå äre bentähetsmätning. Har även gått kallelse gällande Lovisa. Och ja det är bara mycket som händer på samma gång. 
 
Ska åka hem till föräldrarna i helgen. L och W ska ha 6 årskalas tillsammans då syster ska åka utomlands sen. Så det blir mysigt. Och förhoppningsvis får jag tänka på annat en stund. 
Hoppad ni får en bra helg!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback