Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lugnet efter stormen

Jag har smält allt som hänt den senaste tiden. Accepterar att livet är såhär och det är bara att gilla läget. Det hjälper inte att gräva ner sig. 
Så istället bestämde vi oss för att göra om lite hemma, så vi har målat om i hall och kök och tapetserade. Det blev så mycket fräschare. Grått i hallen och vitt i köket. 
Vi väntar bara på en garderob som vi har beställt, men den kommer om en vecka. Så det får se lite stökigt ut till dess. 
Vi har inte gett upp våra husdrömmar bara för att vi har gjort om lite. Vi spanar fortfarande men vi är lite tveksamma om hur vi egentligen ska göra. Vi får se helt enkelt. 
 
Annars mår jag väl sådär. Har varit rätt trött och haft lite småfeber och problem med magen. 
Feber och trött, ja det kan komma från inflammationen i levern. Magen är nog pga alla mediciner, så jag har påbörjat magmedicin igen. 
 
Imorgon ska jag vara på sjukhuset under förmiddagen för ett 0-test för ena medicinen jag ska höja, det är provtagning olika tidpunkter före och efter intag av medicin. 
 
Ha en fin dag
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback