Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Svar på biopsin

Idag när jag kom hem från jobbet fick jag ett brev från sjukhuset. Svar på leverbiopsin som jag gjorde för några veckor sedan. 
Biopsin visar på lättare inflammation i lever, men proverna ser bra ut.
Vad menas nu med detta? Så många frågor som kom, och jag hoppas att min läkare kan svara mig imorgon. De ska se över mina immunsuppresiva läkemedel och förhoppningsvis kan det bli bättre men att ändra medicin. Jag vill inte få tillbaka min sjukdom. 
 
Annars har jag börjat träffa min kurator och även fått komma i kontakt med en naprapat som ska försöka hjälpa med mig mina besvär i nacke/rygg. 
Annars har det inte hänt så mycket. 

Har fått lite nya (gamla) bilder på datorn som jag gått igenom, och det är så roligt att se. 
Jag och J har varit tillsammans 9 år snart och det har ju hänt hur mycket som helst på de åren. 
 
 
Hur små var vi inte.
 
 
 Nu blir det natti natti. 
Håll tummarna för positiva svar från läkarna!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback