Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ledighet

I fredags hämtade vi hem J från flyget efter lite förseningar.  Så otroligt härligt att ha hela familjen hemma igen. J har höstlov nu. (Tänk vilken tur alla lärare har) så jag passade på att ta föräldraledigt så vi kunde vara hemma å ta det lugnt tillsammans.  Jag har försökt städa å rensa lite men mycket kvarstår.  Och kanske det värsta. Har gått igenom garderoben å rensat kläder och alla skåp på nedervåningen har jag gått igenom och organiserat lite bättre. Ny är det bara alla leksaker som måste gås igenom. Och sen kommer ju projektet med förråden. 
 
Vill att tiden ska gå lite fortare så jag kan få svar på min nästa leverbiopsi som ska göras runt tvåårsdagen i mars för att få veta vad som hänt med inflammationen dom hittade förra gången. För få kan vi äntligen börja planera livet på allvar och göra viktiga beslut med hus, familj, bil, renovering  och diverse rensning hemma. 
 
Tänk om man var helt frisk och fick göra sina egna beslut. Men  det är bara att acceptera att det är såhär. Som tur är har jag en förstående man. <3 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Hej Hanna!
Det var ett tag sen jag var inne på din sida. skönt att din levervärden är bra och jag förstår verkligen att du vill få veta hur det med inflammationen. Hoppas att den har gett sig.
Stor kram
Ami


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback