Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dagen som varit

Vaknade vid 10 idag av att kissen min kom och pep. Tror hon var less på att jag skulle sova. Hade egentligen skola idag, men fick ett telefonsamtal under dagen av min lärare som sa att lektionen blir inställd.. Suck, hade ju kunnat vara i stan idag istället.

Jag har däremot suttit och samlat på mig en hel del inspiration inför julen och julklappar. Hemmagjorda julklappar - kan de bli mer personligt eller?
Provtagning har man oxå hunnit med, väntar ivrigt på svar. Vill veta hur allting står till. Vill minska min provtagning snart, har tagit prover varje/varannan vecka nu sen i Januari.
Har träning ikväll, de är väl de enda positiva idag tror jag, ska bli skönt att få pressa sig själv lite och få ut lite ilska som man har inom sig.  Borde fixa mig nå käk snart så jag slipper håll.


Saknar min Johan!!!
 Känns så tomt att inte få vara med honom just nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback