Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Helgen

Ja i fredas så slog ja skallen på gymmet, inte så lyckat.. på Lördan va ja blå på skallen, eller på sidan om pannan...hade svårt att äta haha, gjorde ont då ja tugga.
på kvälln for vi på fest hos Pär, en riktigt lyckad kväll som avslutades på corona :)
Söndagen tillbringade jag och älsklingen i sängen... vi sov länge och låg å pratade om allt möjligt, ingen av oss var tillräckligt pigga för att ens orka kliva upp.. vi lyckades piggna till kring middan å tänkte att nu måste vi ju äta nåt.. så vi gjorde en snabb middag, jag åt lite bacon ett kokt ägg och äpple, de va faktiskt riktigt gott med äpple, testa de!!
sen låg vi å såg film i soffan.. blev brokeback mountain. För första gången fick ja se den med text och fattade filmen genast mycke bättre... gubben min had aldrig sett den så, de va väl på tiden :)
Vid nio-tiden på kvällen for vi till ica-maxi å småhandla. Blev glögg!! mumsigt.
Körde hem i morse, gick bra, men de va kallt..
Har pluggat lite, Marknadsföringsläxan ja ha till imorn... vart på skolan för NkB började... fick genast börja jobba med periodiska systemet, men började faktiskt förstå lite grann.. kanske lär sig nåt i denna kursen :)
nu på kvällen ha ja fixat klart presenterna till min älskling... kan tyvärr inte nämna nu vad det blir ;)

ska nog träffa Fridis nu :)
ha en bra kväll!!! :)
Pussen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback