Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

kvällens ting

Nu har ja tränat, usch och fy så jobbigt! Det gick inge bra idag heller :/ känns lite tråkigt, men vad kan jag förvänta mig egentligen. Det var mest löpning och stavgång+sprättande som avslutning. Känns ändå skönt att ha börjat komma igång nu igen efter 2 års uppehåll pga viruset.
i Mars har de gått 6 förbannade år sen jag blev sjuk. Tiden bara flyger iväg, har Bara resten av livet kvar nu, känns inge kul, men det finns inget att göra åt det.

Sitter och kikar efter lite författare. Tänkte som kolla mig för lite, eftersom jag själv håller på att skriva en bok :)
Sett Andra Avenyn ikväll med :) Borde lägga mig, men ska ringa gubben först ;)
Gonatt! Pussen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback