Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Otursdag

Igår hade jag värsta Otursdagen.
Det hela började när ja å gubben  va på gymmet tillsammans, på näst sista övningen så slår jag i skallen i en maskin, eller jag är inte beredd på att den ska komma som den gjorde för ja hade tankarn i en annan värld just för sekunden. Och smack - rack in i tinningen. Fick världens bula och svullnad.
Hemma så flyger saker, jag sprutar vatten på gubben från vattenkranen, jag håller på att glömma efterrätten i ugnen och när ja ska servera spiller ja ut en massa.
Ja de där va ju bara en bråkdel av va som hände.
har int sove så gott i natt för ja ha bara kunnat lega på ena sidan av huvet, de gör fortfarande skitont å typ spränger å ja kan knappt tugga på hårda saker.

Fest ikväll iaf, kanske man får enmer lyckad kväll.
ska sätta mig och plugga nu efter att jag har diskat. Måste ju ta tag i skolan lite med :)

Tycker om dig J!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback