Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dagen

Idag har jag hunnit med en del känns det som.
For på volvo vid 12 idag för att lämna tillbaka nån del från verkstan... Sen for jag och gubben och kikade på Jeppes nya lägenhet.. Sen tog vi Fridis me oss å stack på iksu. Blev både en jogginrunda och gym idag. Riktigt skönt om ja ska va ärlig. Känns väldigt bra att jag äntligen kunnat köpa kortet så ja kan träna där :) Så nu ska ja bli vältränad igen hade jag tänkt..Måste börja träna nu för kroppens skull framförallt. Min sjukdom bryter ju ner mina leder om jag inte tränar. Och jag har redan börjat känna att jag börjar få ont i ena höften...Känns inge bra om ja ska måsta operera den när ja e 35 eller så...
Väl hemma igen så blev det lite käk... bestämde mig även för att åka hem imorn istället för idag :)
Älsklingen for å jobba vid 5, stackarn som måst tillbaka efter 5 veckors semester.. Själv har ja suttit med symaskin från halv 5-8 ungefär..Börjar bli ilsken på den med, för den funkar verkligen inte som den ska. Blir så arg. Allt bara trasslar, och inga stygn ser ut som dem ska...
Lägger upp några bilder på det som jag håller på med.... Håller på med ungefär 10 plagg samtidigt :P men börjar ha mest mudd och sånt kvar nu.. lite knappar med..
Det är ett par jeans, saknar mudd.. den gröna bodyn e typ klar, saknar nå knappar å kanske lite fix runt halsen.. är inte rikigt nöjd. Sen har vi den vita söta hängselbyxan, som ännu saknar hängslen. Men den e jag riktigt nöjd med än så länge :p Kommer nog sitta sött på en parvel. :)
Ska  kanske försöka sy något till min kära systerson. Fast jag vill inte nu när symasikn bara trasslar å sen e jag inte så bra ännu. Man vill ju inte ge bort nå som ser slarvgjort ut direkt... menmen, det e tack vare symaskin. Måst kolla upp om den går lämna in, eller om nån kan kolla på den iaf..





Nä nu ska jag pyssla me nå annat :)
Snart börjar skolan med :) Känns skoj, spännande om inte annat.
Snart jobb med verkar det som :D

/Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback