Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

en till i familjen

Igår blev våran lilla familj fyra :) Lotta fick sig en liten kissekompis, Liza. Fast än så länge är dom inte kompisar, Lotta fräser och gömmer sig för den lilla. Medan Liza springer runt och leker och mår hur gött som helst... JA visst e min Lotta fjantig. De blir väl vänner så småningom... Bara låta dem ta sin tid på sig.
Jag har tyvärr inga bilder på datorn annu att lägga upp. ska försöka fixa det. :)

Känner mig dötrött i kroppen däremot. HAr sovit två gånger under förmiddagen med :/ Hoppas jag får en lugn natt inatt.

Jag känner mig jättelycklig och nöjd med livet :) förstår inte att jag har en sån fin en pöjk som jag har. Kan inte fatta att de redan gått 14 månader heller. Tiden går fort då man ha roligt :)
Just ja, jag kom in på skolan med, så till hösten börjar jag läsa till röntgensjukskötersla :D Känns jättespännande. Sen hoppas jag på jobb och en större lägenhet inom en snar framtid, så att vi kan känna oss som mer hemma, vi 4 :)
Puss på min bara min älskling :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback