Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

filmkväll

vaknade av att Lasse krafsade mig på magen. Han trodde typ att min navel var en leksak. Suck. Fast det var bra att han väckte mig, för jag måste verkligen ställa om dygnet nu! Inte så länge kvar till skolan börjar så. Kanske inte så vackert att se ut som en zombie första veckan :P
älsklingen fick återigen extra jobba. Fast bara 2 timmar längre än planerat så det gjorde som inget. Vi for på iksu och gymmade, riktigt skönt faktiskt!! Det blev biceps och rygg. Även lite sne mage för min del..
Ska snart snöra mig in i duschen, ville diska innan. Sen måst ja stöka undan lite här hemma. Har ju tjej/filmkväll här så. Ska försöka flytta sängen så man får nån extra sittplats.
Imorn ska jag till elgiganten och lämna in min symaskin. Då hoppas jag att dom får till den. :)
ÅÅhhh, jag e sugen på tatuering!!!

Nä duschen var det, sen middag. Äter nog rester sen igår.. FÅr ta pannkakorna imorn istället, då ja inte behöver äta ensam. Som roligare :)
Ha en trevlig kväll!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback