Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Första dagen

på universitetet är nu äntligen avklarad, och den var inte alls så hemsk :) Men det är ju alltid lite jobbigt innan, då man inte vet vart man ska och så.. Vi hade även föreläsning idag, men endast 1h som tur var :)
Imorn blir man uppdelad i grupper och jag hoppas jag kommer trivas i min. Men vi verkar ha rätt bra klass ändå. endast 20 st med. Fast vi kommer läsa mkt med de vanliga sjuksköterskorna.. Men vi har ju våra egna röntgengrupper :P..
40% av dessa 3 år är praktik, och det känns bra. Då ska man även vara inne på operation, vårdavdelning och även akuten.. så det ska bli mycket spännande. Nu gäller det bara att få tag i alla böckerna..

Jag är dålig på lägga upp bilder, jag vet :P

kväll blire nog bara att slappa. Är svintrött redan nu :P.. Är godissugen med. Fyfy!!

Kram på er. Och ha en bra dag :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback