Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

gjort idag

Hade tänkt kliva upp tidigt i morse så att vi kunde fara och träna tidigt på förmiddan. Och precis som igår så var älsklingen piggare än jag och klev upp tidigare men inte tillräckligt tidigt ändå. Vi sket i träningen och gjorde oss i ordning och drog ner på stan istället..
Har suttit på red dragon tatto i 3 timmar och kollat när gubben fortsatt på sin tatuering. Vi som trodde den skulle bli klar iidag - icket. Det blir en sittning till. :O Själv har jag blivit grymt sugen på att göra en till. Helst sjuuuuukt. Jag vet 3 stycken jag vill göra. Eller en kommer jag göra någon gång hur som helst, men inte än på några år...men dom andra 2.. hmm, ska man ta bokpengarna kanske? Jag har ju ändå slitit med boken, och slitit för att få till mitt liv. Varför inte unna sig någonting som kommer stanna för resten av livet? Att spara e ju ett sett, men jag gör av med alldeles för lite pengar på nåt vettigt. Antingen sparar jag, eller så går det åt till nöjen..Ja jag får se hur jag gör helt enkelt :)

Skulle egentligen inte sitta ensam ikväll, för gubben är egentligen ledig, men han gatt hoppa in 4 timmar ikväll å det känns skitsurt. Är fan less på sitta ensam å ha inget att göra. Orkar inte fara och träna ensam nu.. Frida e typ sjuk.. Blir filmkväll på onsdag med mina flickor iaf, å de känns jättekul. Ser fram emot det =)

Nä vad ska man göra nu då? Ska jag orka plocka fram symaskinen?? Den funkar ju inte som den ska...

(Orka sno en cykel)

Harne gött :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback