Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Grillning

For till Elgiganten idag som sagt. Fick hjälp av syrrans kille som jobbar där. Jag berättade lite om hur symaskin är..Jag trodde den skulle skickas in på service eller nåt sånt, men nepp, jag ska få en helt ny :D Den kommer om en vecka och jag hoppas innerligt att den inte får samma problem som den förra. I så fall måste jag prova ett annat märke eller någotning sådant. För jag vill ha en symaskin.. klarar mig inte utan den lixom. Och det är sjukt kul att så när symaskinen funkar bra :) *längtar*
Hämtade även ut lite medicin (igen). Det känns som man är stammis på apoteket typ. Fast vad gör man inte för att få överleva..
Har även handlat lite på maxi.. och ikväll blir det "sommarens" sista grillning. Ska bli trevligt. Men jag som hade planerat pannkaka och tagit upp joprdgubbar för nån dag sen som borde ätas upp senast idag. FÅr kanske baka nånting istället å äta jordgubbar till :) Mums...

Har ifortfarande inte bestämt mig om jag ska på insparken imorn eller inte. Känner ju ingen -ännu iaf. Men kommer göra det ju!! :D Ska bli kul med lite nya ansikten faktiskt :) Får hoppas man kommer bra överns med nån med :D

Nä nu ska jag börja fixa till maten :)

ha en trevlig kväll!!

Kram /Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback