Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

har nu sett 2 av 3..

Igår va jag på gymmet med Johan, Pär, Nille och Sebastian.. Inte lätt att köra uth¨ållighetsstyrka när man kör med fyra grabbar som peppar en. :) Jag kommer typ bli biff eller nåt. Har fruktansvärt mycket träningsverk idag. Framförallt i magen och ryggen. Inte så farligt i triceps som jag trodde att jag skulle få. Har tränat väldigt dåligt i sommar, knappt nåt, men ändå sitter styrkan i sig rätt bra tycker jag. Inte så svårt att ta igen i alla fall.
När vi kom hem så fixade vi lite snabb käk och satte på sagan om ringen, för första gången i mitt liv. Jag och gubben min såg ettan hemma hos oss, sen for vi plus Pär och Nille till Amanda för att se andra filmen. Jag kan säga att jag har aldrig vart så less på att se film någon gång i mitt liv. Och jag tvingade mig att vara vaken för jag skulle se dem. Vi var väl inte hemma föräns runt 2 nån gång...
Om jag ska bedömma filmerna. De var bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag har ju sett både bättre och sämre filmer. Det största minuset från mig är nog längden. Jag har inte riktigt tålamod att se så långa filmer. Tur vi inte skulle se trean igår med, den blir väl till veckan eller nåt.
På tal om till veckan. På månda blir det sista delen av tatueringen för Oens sida. ska bli kul att se den klar :) Spännande!!
Sen på freda börjar nollningen, vore kul att va med på nånting. Sen börjar skolan nästa månda :S Shit, lite nervös e jag. Men det kommer nog gå finnemang.
Ikväll jobbar älsklingen, imornkväll med. Så Johanna ska komma hit ikväll:) ska bli trevligt. Sen imorn ska jag träffa syster och Elliot. Ska även träna imorn, blev ingenting idag pga för mycket träningsverk :P vekling, jag vet haha. Blir nog att springa imorn tror jag, kanske även köra lite biceps..

Puss kram
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback