Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

hemma igen

Igår for jag, älsklingen å våra kissemissar hem till mor å far min för att måla klart. Å nu äre inte mkt kvar. Har lite problem med att komma åt där veden är, så jag hoppas dom kommer och hämtar den snart.. Känns så surt att skjuta upp det hela tiden, det börjar ju bli kallt å rått ute snart!
Jag trodde inte heller att lilla Lasse skule bli så omtyckt hemma av mammas katter. Men i morse när jag vakna så var dom bra vänner. Tjorven had tvätta honom en massa och Truls vill bara leka med honom, fast det ville han även igårkväll. Fjantlotta som inte ville släppa in han så fort. Men det går ha dom i samma transportbur nu när vi ska nån stans, så det är väl ett bra tecken ändå.

Jag känner mig rätt seg och hängig idag. Inge bra, men det e väl som vanligt. Det är inte många dagar som jag mår 100..
Har vart å kikat lite på schemat och så nu inför hösten.. Första kursen (omvårdnadens grund) kommer ha väldigt långa dagar... Jag kommer även ha VFU alla terminer förutom 1, och det är termin 2...Så det känns väldigt spännande :D



Min älsklingskisse sover så gott så :)

Älsklingen jobbar 17-24 ikväll så vad ska jag nu hitta på? Kanske fixa det lite mysigt tills hans kommer hem, men mer då?
/Myran

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback