Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lördagens ting

Vaknade alldeles för sent i morse. Klockan var nästan 11. "Nej inte nu igen" Jag som måste försöka vända på dygnet, skolan börjar på måndag. Och som tur är så börjar jag först 13.00-17.00 Föreläsning första dagen i 2 timmar, shiiiiit... Ja ingen lugn start här inte. Ska bli spännande faktiskt. Bara jag hittar, hehe. Ska nog dit en sväng på morgonen då jag lix ska ner på sjukhuset och ta prover igen. Börjar vara några veckor sedan sist, så det är väl dax. Annars blir nog min läkare missnöjd.

Idag har jag verkligen inte gjort nåt. Åt frukost och tog medicin, sen kröp jag ner bredvid älsklingen igen. Slog på tv.n och blev trött.
Jo jag kom på en sak som jag gjort idag. Jag har torkat bort skit på golvet i halva lägenheten. Lasse var tydligen dålig i magen i morse och hade trampat runt i sitt eget... sen sprungit runt.. Inte så mysigt :/ Men nu är det rent igen.
Vi hade tänkt fara på iksu. Jag hade tänkt springa, men det blev inte av. Det kanske är lika bra. Jag har sjukt mycket träningsverk idag, haha. Sen känner jag mig seg, så det hade säkert inte gått superbra att träna. Ska ta en runda imorn istället =)
Älsklingen och pär är nere på stan just nu, de köper pizza. Lyllos dom. Själv stekte jag pannkakor och åt direkt. Var så hungrig så jag orkade inte vänta.. En lördag kan man ju få vänta länge på en pizza...

Undrar vad det blir ikväll för nånting. Vi pratade om att antingen vara hemma och ta det lugnt, kanske en film och lite mysigt. Eller fara på stan och kanske spela biljard eller nånting liknande. Eller fara på krogen och sitta och ta det lugnt, nån öl och så. (inte för mig då, blir väl kanske nån alkoholfri drink eller liknande)

Nu ska jag ta och krypa ner bredvid mina söta kissemissar som sover så sött. Tänk att Lotta är så söt med Lasse, hon ligger å tvättar å sköter om honom. Hehe, lite jobbigt då de rejsar runt i våran lilla lägenhet om natten bara. från soffan till ytterdörren fram och tillbaka jagar de varann. Ibland in i köket med :P...

Nä, lämna datorn var det.
Ha en fortsatt trevlig/mysig lördagkväll.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback