Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Spa

Igår använde jag min julklapp som jag fick av älsklingen i julas.. En lyxig dag på spa:) Först fick vi varsin rygg och nackmassage, gu så skönt!!! 30 min var det.  Sen hade vi bubbelpoolen för oss själva i 2,5 timmar. Å dom hade dukat fram massor med frukt, godis, chips,nötter, salta pinnar och sånt. Sen fick vi använda masa krämer för ansiktet :) fanns hur mycket som helst att välja på, men det mesta var för kvinnor.. Fanns även parfymer och sånt. Verkligen lyx :) Mådde verkligen gött igår kan ja lova!!

Här kommer en liten bild på våran nya kisseunge. Som vi trodde var en flicka men som var en pöjk. Men lika go e han för de :)

lassegubben 12 veckor

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback