Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Under förmiddagen...

följde  jag med grabbarna till iksu igen. Det är ruskigt skönt att röra på sig. Och jag är så glad att jag har börjat komma igång med träningen igen. Jag är riktigt pepp på det. :) Det blev löpning på band idag för min del. Kände inte för att köra i gymmet. Gick faktiskt rätt hyffsat att springa... fast ännu i början måste jag ta det lite lugnt, och jag orkar inte så mycket pga dålig kondis.. Är nästan pinsamt att vara så dåligt tränad som jag är. Alla som vet att jag har åkt längdskidor och vart bra på det, tror typ att jag ska vara supertränad fortfarande.. Fast det är inte så lätt att vara det sen jag blev sjuk och inte fick träna på ett år. Jag fick börja om från 0 efter det. Och då menar jag verkligen 0. Jag hade ingen kondis och inga musker. Jag orkade nästan bara att gå upp för trappen. Pulsen steg när jag knöt skorna till och med.... Sen dess har virus och annat legat i vägen.. Sen är det inte så lätt när sjukdomen "äter" av konditionen och musklerna för att "överleva" Om jag inte varit vältränad då jag blev sjuk hade jag varit mycket sjukare...

Jaja, hur som helt. Älsklingen är och jobbar nu igen. Tycker synd om honom. Men bara idag och imorn sen är sommarschemat slut i alla fall. SJälv så slipper jag laga middag ikväll. Är bjuden på mat hos frida, så jag ska ta pär med mig där kring 18-tiden..  :) ska bli trevligt.

Imorn börjar jag plugga. Röntgensjuksköterska i 3 år. Shiit, det känns spännande. Är typ redan lite nervös haha. Måste kliva upp och ta prover på morgonen bara, det får jag inte glömma...

Ha en bra kväll.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback