Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Nu har jag kommit hem från stan. Det var trevligt att få gå runt med syster och lillen. Blir ju inte allt för ofta som man ses egentligen. Inte bara vi. Jag lyckades faktiskt köpa nå julklappar så nu har jag bara 2,5 kvar. Det är till fridis, älsk och till person X. Vi har bestämt att vi ska köpa till bara 1 person i släkten för en viss summa och vi har dragit lott. Ingen vet vem de andra ska köpa till och man ska inte heller skriva på julklappen/arna vem det är från. Så det ska faktiskt bli kul =)

Jag hade väldigt tur när ja skulle hem. Just efter att vi sagt hejdå och vi skulle promenera till varsinn buss så ringer älsk och säger att han är på stan, med bil. Han å Pär beställde pizza de slöfisarna. :P

Ikväll blir det kanske en snabbis förbi godishuset, och sedan fara jag till syster. Det är ju ett födelsedags"barn" där, fast vi ska egentligen inte fira honom förrän på sönda, menmen. Vi ska i alla fall se idol och fika lite :)
Kastreringen för Lasse är nu bokad, den 17 försvinner hans chans att bli man:P
Nä jag kanske ska försöka plugga lite till.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback