Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Julen

Nu har Julen varit. Den blev väldigt vit, men det var bra tycker jag. Känns mer juligt då!
Julafton var väl ingen höjdardag för mig eftersom jag hade fruktansvärt mycket magknip och kramp hela dagen. Gatt ligga på soffan och även sova en del. Menmen, det gick ju över! Tur det, hatar verkligen när jag får sådär. Det finns inget att göra åt det, bara att vänta tills dagen är slut för det går alltid över under natten.

Juldagen var däremot kanon. Då var man pigg och allert. Vi hade lilla julafton då med. Vi hade lottat vem man skulle köpa en julklapp till för 300:- och det blev mycket roligheter och mycket skratt!! Själv fick jag ett HelloKitty pyjamas set med morgontofflor. Det är ju inte direkt jag kan jag lova, men tofflorna va faktiskt sköna och varma, perfekt att ha hemma när man fryser som ja typ alltid gör.

Just det. Jag var ju till frissan den 22.a, Fick äntligen klippa och färga. :D
Sen var vi ju och kastrerade våran lilla Lasse. Han var som trött en dag, men sen var det full sprutt på honom.

Titta bara så söt.

Jag undrar vad jag ska hitta på ikväll. Älsk jobbar :( och jag är sjukt seg och trött. Har inte sovit så bra i natt. Sen gatt jag upp tidigt. Hoppas att IKEA resan blir av snart med. Och vi har fortfarande inga planer inför nyår. Får se va som händer då helt enkelt....

Orkar tyvärr inte lägga upp fler bilder.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback