Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Julhandel &Julpyntning

Idag har jag och älsklingen varit på stan hela långa dagen. Vi har handlat en hel del julklappar (men vi är ändå inte klar) och sedan var vi och tog en macka och kaffe/dricka på Café station. Riktigt mysigt och gott var det. Det är jättebra att dom har mycket glutenfritt där. Det finns till och med en "glutenfri" tavla + att de kan göra baguetterna i glutenfritt bröd om man säger till. Tummen upp!

Jag köpte faktiskt några snoddar till mig själv, det var väl som det enda.

 

Nör vi var klar på stan så for vi vidare till Rusta. och där handlade vi faktiskt till oss själva bara. Sugen på veta vad?

En julgran :O Fast en 150cm. Vi rymmer inte en stor.


Kontakten måste i, och Lotta ser nyfiket på.


Titta så stilig den blev. Får väl se hur länge den står innan katterna tippar omkull den eller biter sönder den :P

Fi har även köpt lite anna. Usch så pengar det åker. Men jag har verkligen inte gjort av med mycket pengar idag med tanke på att jag köpt rätt mycket julkappar + granen med tillbehör.


Lite mer juligt fönster och en ny liten kattunnel. Endast 1m vilket passar bra i en liten lägenhet :)

Nä nu ska jag ta och äta middag. Måste hinna läsa lite innan Pär kommer. Då blir det nog film och ost&kex som mamma skickade med. Får inte glömma att Andra Avenyn är idag med.

Ha en bra kväll
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback