Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lucia & 3.e advent

Middagen igår blev riktigt lyckad. Det blev verkligen supergod och den uppskattades väldigt mycket av älsk!

Jag försökte fixa ett någolunda fint upplägg på tallrikarna. Lite av min medicin kom tydligen med i bildet, men dem hör ju som till middagen för mig.
Till efterrätt blev det frukt i ugnen och även en halv banan med choklad + glass. Jättegott!

Jag tog även fram lite av knäcken som jag gjorde tidiagare i  veckan.

Sedan när maten hade lagt sig lite så gick vi för att basta här i närheten med några kompisar. Jag å 5 grabbar i en bastu. Men det var kul! Synd bara att jag inte riktigt tål att basta länge. Min kropp gillar inte riktigt det eftersom jag blir jätteskakis och får hög puls och så. Det blev nästan 2 timmar ändå, men som tur är kan man stå och duscha emellanåt :)

Jag har världens sötaste små trötta kissenissar. Titta bara på dom :D

 

Nu står älsklingen och fixar en äppelkaka, och jag ska snart göra myrstackar. Sen ikväll ska vi till Friga o Jesper för att ha ett litet jul-knytkalas. Ska bli mysigt!
Det blir även att tända det tredje ljuset i adventsstaken till middagen idag. Och inget luciatåg blir det idag. Vi var lite för trötta för att se på tv i morse :p

I'm in love <3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback