Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

massa plugg

Nu har vi fått lägenheten i alla fall och det känns jättebra och himla kul. Vi ska nog försöka städa och gå igenom hela förrådet redan under jullovet, för sedan när skolan kommer blir det att råplugga igen. SJälv har jag tenta runt den 17 januari sen flytt typ 29 eller första feb... :D
Igår var jag duktig och bakade pepparkakor med glasyr och godisar på :) Sen gjorde jag även knäck, både vanliga och med mandel. För första gången så lyckades jag galant med dom, och dom blev supergoda :D
Just det, igår skrev jag dugga med. Får se hur det gick...

Idag har vi haft föreläsning hela förmiddan. Det var om matsmältningsapparaten, dvs tarmarna, eller alla organen. rätt intressant och lärarn pratade inte så fort så man kunde faktiskt hänga med. Har renskrivit en hel massa efter det... Sen är det ju tenta på lörda, så bara att byta block och ämne...

Hmm.. jag funderar på om jag ska plugga mer eller inte. Har ont i huvet... Har hela morgondagen fri från skolan men fullsmeckad med plugg. Ska fasen klara tentan nu så jag ska ligga i....

Snart börjar ju bonde söker fru ju, det får jag ju inte missa..
<3 Oen
Ha en trevlig kväll

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback