Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nu blire att fundera

Nu har vi varit och kollat på lägenheten som ligger bara här i krokarna. Endast 5 minuters promenad. Lägenheten ligger på bottenplan vilket jag ser är rätt så viktigt för att man lätt ska kunna släppa ut katterna. Lägenheten hade dock väldigt bra insyn utifrån eftersom cykelbanan går just bakom. Rummen var stora och luftiga och ett kök som rymmet ett matbord. Det negativa enligt oss båda är att det ingick ruskigt mycket möbler (eftersom det är en studentlägenhet) och förrådet är rätt så litet, vilket gör att man troligen kommer måsta lämna möblerna på andra ställen. Själv tycker jag att det är äckligt att ta en fåtölj som massvis med andra har använt. Ett skrivbord gör kanske inte så mycket...
Vi har inte bestämt oss hur vi ska göra ännu, vi har några dagar kvar att fundera och eventuellt gå dit å titta igen.

Nu är jag så gott som less på att plugga. Började i morse och har inte haft allt för mycket avbrott. Men frågan är ju om jag har lärt mig nåt?? Varför finns inte facit på de gamla tentorna? Man har ju ingen aning om det man svarar är rätt eller fel.

American Pie - Beta House går ikväll, 21.30 på 6.an... ska nog kanske se den.
Man kanske ska göra pepparkakor?  Imorn ska jag ner på stan igen i alla fall. Med syster denna gång och jag hoppas hon kan hjälpa mig med lite julklappar =)

Vi hörs!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback