Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tittat igen på lägenheten

Min plugghelg blev totalt misslyckad känns det som. Men det är mitt eget fel...
Igår på dagen så var älklingens föräldrar här på besök, vilket var trevligt. speciellt eftersom hans mamma inte var här sen ja flyttade in :D
Sedan blev det jobbdags och jag fick sitta kvar i lägenheten och studera. Gick väl inte superbra direkt. Men jag satt ändå nån timme. Men vem vill plugga till sent en lördakväll? Jag gick till Pär och såg tv istället. Sedan blev det film när älsk slutade jobbet. Det blev The hurt locker. Den va faktiskt riktigt bra :)

I morse var vi trötta. men runt 10 gatt vi upp och vid 11 så gick vi iväg för att kika på lägenheten en andra gång, eftersom vi var tvugna att bestämma oss om hur vi skulle göra med den. Vi var extra noga med att kolla hur det såg ut och försökte föreställa oss om hur man kan mublera.
Till slut när vi kom hem och hade pratat lite så bestämde vi oss. Vi tackade JA! Det är inte godkänt av bostaden ännu, men vi stod först i kö och jag har inga skulder så varför skulle dom inte godkänna?
Så jag kan väl säga att med 99% säkerhet så flyttar vi runt 29 januari. Fatta, det är typ bara lite mer än 1 månad dit ju!! Snart måste vi börja rensa hela förrådet och bestämma oss om vad som ska med, slängas, och lämnas nån annanstans:P :D

Idag har vi vart på kalas hos syster eftersom hennes karl har fyllt år. Fick massa fika med, mums :)
Sedan var ja tvungen att fara hem, och sätta mig bakom en hög med böcker, papper och pärmar. Tack så mycket för lånet av allt J!! :D Det kommer till användning kan jag lova :)
Har suttit några timmar nu, vet inte hur länge, men nu har jag i alla fall ont i huvet och orkar fasen inte mer. Fattar ändå inte att Duggan är på tisdag och att jag har hur mycket kvar som helst att få in i huvudet. Det känns som man skulle haft en vecka till på sig att plugga, men.. jag kan ju inte göra mer än mitt bästa helt enkelt.

Nu slutar älsk med :D så då slipper jag sitta ensam med..

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback