Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

trött&seg dag

Usch vad less jag är på att se mina skolböcker för dagen.. eller jag har bara en till denna kurs men ändå.
Jag har dragit ut gamla tentor och en gammal dugga, så nu håller jag på att svara på alla, vilket tar sin lilla tid. Har suttit och försökt plugga hela dagen. Men det känns som jag aldrig lär mig nåt. :/

Ska nog gå iväg till köket alldeles strax för att dra ihop nå käk. Tror faktiskt att det blir pannkakor idag :) senare ikväll så kommer Sam. hit och det ska bli trevligt.

Har inte så mycket att tillägga för dagens händelser. Är så otroligt trött å seg i kroppen. Är så less på det.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback