Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Alla Stjärtans dag

Ja igår var det alla Stjärtans Dag som jag brukar säga. Dagen började bra eftersom jag vaknade upp breve honom som betyder mest :) Men sen gick de dåligt, skulle försöka få ut en bild på datorn på fotopapper. Men jag fick aldrig till rätt format, lite jobbigt, satt typ 2,5h innan jag blev klar, halvt. Skulle egentligen ha 2 men nöjde mig med en bild. Sen for vi och firade min Morbror som fyllde 40 :) Grattis på dig igen.
Kl 5 var de dags att åka in till umeå, blev kinamat på Eurasia, gott! sedan for vi iväg på nattbowling i 2 timmar. Himla kul. Det dåliga var bara att jag tål inte att stressa, och när jag har slappnat av som allra mest - kan ha gått flera timmar - så blir kroppen alldeles skakis, hög puls och snurrig. Precis det hände igår när jag hade ätit klart.
Efter bowlingen for jag mina syskon + respektive + min yngsta morbror ut på krogen en runda, blev en kort sväng för mig å älsk eftersom vi var trötta och det är plugg nu på morron som gäller.
Ska ta å skrapa nå lotter som vi fick av mamma igår med, hoppas man vinner =)

Bok-sm är i full rulle, rösta på min osanna drömmar efter att ni registrerat er.

Pussen// Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback