Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Allmänt

Verkar inte vara så många som röstar på min bok, mina sanna vänner vill inte visa sig, tack. Jag vet jag är
kompislös-tydligen.
Nä jag borde sätta mig å plugga å göra nån nytta. Ska designa senare med, annars får ja spö :P
Flytt snart å de ska bli skönt, känner mig mest arg just nu. Inget verkar falla på plats å jag är mer stressad än va som gå vara. Håller på att bryta ihop snart.

Ska kanske fixa tacos till middag ikväll, om ja orkar. Men de låter ruskit gott.
Imorn äre 40 års kalas, de ska bli kul. Träffa hela familjen + släkt :D De är inte så länge kvar tills ja blir 20 heller, bir kanske fetkalas om ja orkar, får väl se hur man mår då...Känns som levervärdena börjar bli högre, bara för att jag känner mig så sliten hela tiden. Är less på att inte få vara frisk. Får hoppas jag föds till nytt eller nåt å leva om mitt liv, inte för jag gjort nåt jag ångrar, men kroppen har gjort saker mot mig som den inte borde fått. 
 
Sen hoppas ja att tattoostudion är öppen vecka 10 fredag för då jääävlar blire märkning ;) Längta
Nog med bloggande för stunden. Är lite bildlös jag vet, sitter inte på min dator där alla bilderna finns.
Nå har nån röstat ännu?

Puss hej


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback