Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Goda nyheter

Igår läste jag måndagens aftonblad och blev väldans glad. Jag hittade en helsida om bok-sm som nyss har dragit igång. Tanken är att jag ska delta, ska bara läsa igenom allt en sista gång och vänta till fredag då jag ska prata med min handledare. Sedan hoppas jag förståss att alla jag känner registrerar sig och röstar på MIN bok, och ingen annans :p.
Chansen att jag är bland de 5 bästa och får åka till stockholm är väl kanske inte så stor, men det är värt ett försök iaf. :)
Jag har fortfarande lite problem med designen men ska väl bli klar till fredag nästa vecka, eller söndag som senast vilket är målet. Det kanske blir nattligt arbete för mig, men de må vara.
Är trött och slut just nu, har väldigt mkt som snurrar uppe i huvudet. Det mesta kretsar runt skolan och framförallt boken.

Var till kommunkontoret imorse och pratade med en där. Goda nyheter fick jag. Jag har nu fått ett busskort mellan umeå/Robertsfors, MEN jag måste skriva mig i stan inom en snart framtid, annars inaktiverera de kortet. Känns jättekul att jag äntligen ska få flytta till älsklingen, men samtidigt lite jobbigt att måsta skriva sig där. Inte för att ja tror att de inte håller, för ja ha inte vart så säker tidigare :D

Nä nu måste jag plugga.
Ta hand om er
Kram// Hanna. 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback