Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Rösta på min bok!

Nu har jag lagt ut min bok på Bok-Sm, lite fränt ändå. Det är aasmånga som tävlar så chansen att vinna är väl inte så stor. Har fått 5 rekomendationer bara, sen 12 i natt... Ledaren har typ 50 nånting, men har haft ute boken betydligt fler dagar än mig. Jag hoppas ni kan gå in på länken nedan och Rösta på min bok!!... Troligen måste ni registrera er först, men det görs gratis. http://kapitel1.se/hanna-eklund/osanna-drommar
Satt uppe till halv 1 igår för att läsa klart boken, satt och redigerade lite text å bilder. Försökte lägga upp en bild på internet på boken, men lyckades tydligen inte så bra, ska in å prova igen.

Snart ska man märka sig för livet oxå, fasen va ballt. Kommer kännas skönt, min svåra tid kommer bli en minne för livet.
Nä jag måste börja med middag nu, ska träna senare, skate idag. Kommer kännas skönt bara spåren är bra :D
Sen kan jag ju meddela att snart ska jag bli sambo :D Längtar som fasen.
Saknar min älskling just nu

Hade bäst// Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback