Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Suck pest och stön

Seriöst, jag har fan problem nu med boken. Behöver all hjälp jag kan få med photoshop, men ingen jävel som ja känner verkar kunna det, hur löser man ett sådant problem?
Jag kanske har alldeles för få vänner, vad är en riktig vän egentligen?
Jo det är en sådan person som i vått och torrt ställer upp och avbokar allt annat. En person som alltid sätter en före allt annat och som Aldrig ljuger för en och som allt berättar eventuella förändringar. Jag är så less på falska människor.

Nå Boken...Har suttit flera timmar nu på förmiddan med photoshop och försökt fixat, har kunnat ändra till en någolunda bra framsida nu, men är inte nöjd helt. Behöver som sagt Hjälp!
 Har läxor upp över halsen men orkar inte ta tag i nåt annat, har så jävulst mycket i tankarna, allt kretsar runt boken, kommer jag bli klar eller int? Kan jag inte få slippa allt annat i skolan fram till vecka 9..? Ska jobba nu varje dag i 2 veckor vilket kommer ta upp en hel del timmar från pluggandet :/
Har fetprov om Kristendomen på måndag med, börjat lite idag, måste fortsätta snart.

Tur du ställer upp för mig älskling :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback