Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nyheter

Idag har ja kunnat måla ytterst lite i alla fall. KÄnns lite surt men ja ha typ feber. Mår inte alls nå bra. Vaknade inatt av att det åskade med, var livrädd som vanligt. + Att ja va ensam hemma :O Höll på dö.
Efter att jag had målat klart idag så had ja massa missade samtlat från min läkare. Lyssnade på ett meddelande som h*n spelat in, och tydligen har mina levervärden stigit igen, så jag måste öka medicin igen. DEnna gång blire nog både kortisonfan och prograf. Prografen gör inget, men kortisonet ha ju så hemska biverkningar. Jag får bara massa hemska minnen från det, även om ja ätit det i 6 år. Men just för 6 år sedan va ja väldigt sjuk. Jag åt kortison så det knakade om det, sen så blev ja rund som en boll och massa andra hemska saker. Usch och fy, jag vill ha min gamla kropp tillbaka ooch ha tillbaka min skidkarriär. JAG VILLE INTE SLUTA, JAG VAR TVUNGEN!!! Fucking skitkropp. :(

På freda ska ja till stugan i alla fall,  å de känns kul.
En annan sak som e kul e att jag ska överaska älsklingen. Han vet nämligen inte att jag har åkt tillbaka till stan igen, han tror ja ligger hemma på soffan och ser tv. Han sliutar jobbet nu och duker upp vilket minut som helst....
Hade gött allesammans.
Puuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback