Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

bad times

Vart hem idag en stund. Träffat päronen en snabbis innan ja for vidare till skolan. Hade redovisning/seminarium. Gick kanske inte superbra. Hade mycket annat i tankarna.
Den här tiden på året kan jag bara inte vara glad. Det gör ont. Imorn är det 10 Mars, och då har det gått precis 6 år sedan jag fick mig förbannade sjukdom.  Är så less på att inte få leva som jag vill.
Jag älskar de människor jag har runt om mig, och jag hade kanske inte haft dem, eller mitt liv hade inte sett ut såhär överhuvudtaget om det inte hade skett. Det är väl en positiv sak iaf. Kan bara inte glömma alla mina minnen och mina drömmar som gått upp i rök.

Enda bra saken med imorn är att jag slipper plasten på tattueringen. ska bli skönt. Men måst fortfarande smörja ca 10 dagar till.
Blir nog hem å träna imorn på kvällen.  Suck. Varför finns dagen kvar för? Kan ingen radera 10mars från kalendern.

Tycker i alla fall om min Oen. Du är mitt allt J <3
puss godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback