Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

flytt

Nu har jag flyttat in hos älsklingen, så nu blev man umebo helt plötsligt =) Känns bra.
Vi har stökat och rensat hela helgen, blev klart igår, å det var väldigt skönt. Kändes som det aldrig skulle ta slut. Har tagit lite kort på hur det ser ut nu, men jag är inte så mkt för bilder och har knappt lagt upp några, tråkig som jag är.
Kissen har jag med mig och hon trivs allt mer, det märker jag på henne. Jag märker också att hon saknar sina 2 kompisar hemma, å dom 2 saknar henne med. Har pratat med mamma och hon säger att de mest ligger å sover, och springer runt och letar lilla Lotta.

Halv två ska jag vara nere på stan, ska och intervjua en snubbe. Blir nog ganska intressant. Sen kanske jag stannar på stan en stund, men det är inte så kul ensam, så får se hur jag gör. Kanske tvingar ner älsklingen :P.

Nä nu ska jag plugga lite.
Glöm inte att gå in på kapitel1.se, registrera er, rösta på 3 böcker som är med i bok-sm, fast 1 av dem måste vara min-  Osanna Drömmar

Puss hej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback