Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Gladast är Jag

Känner mig så jääkla glad nu asså!!! Först fick man lön idag, å de va då bättre än jag trodde :D Sen när ja va in å kollade mailen för inte så länge sen så hade jag fått mail från tryckeriet, MIN BOK E FÄRDIGTRYCKT ;D Ska förbi och hämta mina 20x på måndag ;) Känner mig ruskit spänd, funderar hur det ser ut, men de vet jag ju eftersom jag själv har gjort omslaget men. Jag har ju inte sett den färdig :)
Har ätit hemmagjord pizza till middag, mumsigt. Sen har jag bakat en banankladdkaka:
2 ägg
2 ½ dl socker
100g smält smör/margarin
4 msk kakao
1½ dl mjöl (GlutenFri-mjöl för min del)
2 mosade bananer
In i ugnen på 150 grader i 30 min, sen vips en god kaka e klar :D


Väntar på besök från pär, nille... kanske frida å jesper kommer med. Ska bli kul. Älsklingen fick i uppdrag att diska eftersom jag bakade. Å jag har typ frispel, överlycklig :D:D:D:D:D
Ska ladda med banankladdkaka inför Högskoleprovet imorn. FÅr se hur det kommer gå. Ska iaf partaja (nyktert) imorn med, kanske blire Corona med. Hoppas bara det blir av.
Ha en bra kväll
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback