Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tatuering

Tatuering är nåt jag lääänge haft i tankarna. För  några veckor sen bestämde jag mig att Fredag v.10 har jag lov, då äre drop in och då jäävlar ska jag tatuera mig. Sen idag kom dagen. Det har vart en väldigt nervös dag idag, men 14.20 fick jag lägga mig på britsen och ett surrande ljud började. Tattueringen tog bara 20 min, trodde på längre tid. Belv däremot dyrt för den korta stunden.. men hade räknat med lite mer så.. får väl va nöjd :)

Detta blir ett minne för livet. Det som tatueringen står för går inte ändra. Det kommer alltid vara så och det är jag.
Jag är väldigt nöjd med resultatet men längtar till om några dagar när ja kan se skuggningen lite bättre. Just nu har jag som en binda under plasten så jag ser inget.. Men antingen ikväll eller imorn på morron ska ja ta bort det och duscha. Sen ska jag fota innan jag plastar in den igen.. =) ska försöka lägga upp bild på den.
Är nöjd som fan ändå :D

Pussen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback