Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bad day

Idag är det verkligen ingen bra dag för mig. Jag känner mig bara grinig utav ingenting. Somnade runt 1 och klev upp när mamma ringde runt halv 5...Är fortfarande lika trött, förstår inte. Jag står inte ut med denna enroma trötthet som jag haft i 3,5 år och som bara blir värre och värre.. Nu fasen ska jag tjata på min nya läkare och be ha kolla upp va fan det är som föregår me min kropp. Det enklaste vore om det var bisköldkörteln, då skulle det förmodligen bli en operation sen e allt bra. Kan typ bli deprimerad av ingenting ju.

Satt och läste igår på resultat för hur det gått för tjejerna nu i helgen i bruksvallarna. Då kom känslorna med. Kan kunde ha varit där. Men så får jag inte tänka. Jag måste föröska släppa allt och gå vidare, men det är fan inte lätt :(

Är sugen på att gå ner till maxi och köpa en stor godispåse och trycka i mig den, älsk e lix på gymmet. Kommer bli tjock, skulle inte förvåna mig.... äter typ bara massa slask när jag har dåliga dagar. Måst försöka komma igång me träningen igen nu efter denna sjukperiod. Men har ingen ork så får se hur det går.
Tur jag har sötlotta som ligger bredvid mig och tittar så sött.

Har just skickat iväg ett mail till mammsen och skrivit ner en liten önskelista inför julen. Det blir bara svårare och svårare ju äldre man blir. Det är inte så att man kollar i en leksakstidning och hittar 25 saker man vill ha på 3 minuter :P

Måste plugga lite till nu.. Har seminarium imorn och sedan tenta på fredag igen...Ska se Helens små underverk kl 21.00 på kanal 9 om jag inte minns fel  :)

Ha en trevligt kväll

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback