Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bilder

Jag har precis kommit hem från universitetet. Har haft min första tenta. Hoppas verkligen att jag klarar den!
Åh igårkväll gjorde jag hemmagjord chokladasås som vi åt till glass. Hur gott som helst!! Lätt att göra med, fast inte direkt nyttigt :O

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder på hur jag å älsk såg ut i lördags.

 

Tja vad ska man säga. Vi var ju som sagt väldigt gulliga, host.

Hoppas alla har en trevlig kväll, själv har jar praktiskt prov i HLR imorn så jag ska plugga lite kort på det...

 

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Vilka snyggingar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback