Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Biverkningar

Ja igår tog jag ju svinsprutan så nu ska jag förhoppningsvis inte åka dit på den. Måste vara snäll med min redan sjuka lever.  Man får ju alltid biverkningar av influensavacciner, eller åtminstone jag. Har skitont i armen jag tog sprutan i, vilket typ alla jag känner oxå fått. Men sen har jag fått 38 graders feber. Vaknade vid 2 inatt å kände mig inte så vidare pigg...tempen var typ 37.3... o jag brukar ha 36.3 i vanliga fall..Har druckit rätt mycket under natten. Men jag har däremot inte kunnat sova så bra. Mellan halv 3 och 7 har ja bara slumrat till lite men vaknat igen. Haft massa hemska tankar om jobbet :P

Bestämde mig för att vara hemma idag faktiskt, så får älsklingen pyssla om mig om jag har tur :p
Ska försöla plugga nåt idag om jag är tillräckligt pigg för det. Sen måste jag väl ta en till spruta om 3-4 veckor så jjag hoppas ja slipper biverkningarna då...men tror knappast det.

Nä nu ska ja sova en stund, om inte kattrna är för stökiga :p

I helgen ska jag hem till robertsfors, till mor å far. Mamma fyller år å sen äre farsdag :)

Have a nice day!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback