Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Firande!

Igår så firade jag min älskling. Han fyller egentligen inte förrän på torsdag till veckan, men jag valde att ta det en vecka i förväg. Det började med att vi for ner på stan och käkade middag på Balder. Det blev varsin tacobuffé, mums.  Vi använde pengarna vi fått för att vi suttit barnvakt. Så ska väl egentligen tacka syster å hennes karl för middan :) Sen så hade jag bokat ett hotellrum på avenyn. Vilket han aldrig skulle kunna ana, så det blev som en överaskning. Vi har tidigare pratat om att det inte är så värt att ta in på hotell i samma stad som man bor i. Men en resa till Stockholm hade svidit en aning i börsen, och sen så visste jag att båda 2 verkligen vill slippa vara hemma för en gång skull, slippa katterna och bara ha det mysigt. Inte behöva tänka på nånting. Så det var lite därför. Det var uppskattat iaf.

Det blev en liten sväng på pipes igårkväll med, men båda var så fruktansvärt mätta från middan så det slutade med att vi kröp ner under täcket å bara mådde gott. Åt lite godis och såg på idol.
Jag känner mig så levande tillsammans med Johan.  Tack för att du finns.

Nu är vi hemma igen. Och jag har hunnit bakat muffins. För första gången lyckades jag riktigt bra med dom, de blev stora och fluffiga. De brukar alltid sjuknka ihop och bli platta för mig, men se på fan, jag kan också.
Så jag bestämde mig för att göra cupcakes av dom. Vi ska ju till syster ikväll på syskonkväll så jag kan ju alltid ha med mig nåt gott att bjuda på. Det är första gången jag ger mig in i att göra dessa så dom blev såhär:


Får väl se ikväll om de var ätbara :)

Nä nu ska jag kanske ta och hoppa in i dushen och kanske få i mig lite mat i magen. Ha en bra kväll!

Love

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Dom såg SJUKT goda ut! :D kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback