Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Halloween

halloweenhelgen är nu över kan man säga. Fredagen blev rätt lugn med idoltittande efter ett väldigt långt semnarium under hela förmiddagen. Kvällen slutade med ett besök på max. Ja nog e man onyttig ibland ;)
Igår så kom syster å hennes karl och deras son hit. :D Syster fick hjälpa mig med att locka håret. (Tackar så mycket)... Sen blev det middag i form av god biff och klyftpotatis och avokado-vitlökssås, riktigt gott!!! Sedan vart det sminkning som bara den. Jag hade både mig själv och älsklingen. Vi hade nämligen fest här i lägenheten. En utklädnad, men eftersom det blir så tjatigt med halloweentema så bestämde vi att det är valfritt till 1000. Så jag var Marilyn Monroe fast med mörkt hår.
Älsklinge var tjej, fast han såg mer ut som en transvestit om jag ska vara ärlig. Men alla skrattade åt honom:P
Det blev kanske inte så mycket folk men det är ju liksom sällskapet det hänger på. Så det blev fia med hutt spelande vilket var riktigt kul, fast jag fick hålla koll på alla så det inte blev en massa fusk :P

Internet går som segt just nu så jag ska försöka lägga upp bilder på oss senare.

Har pluggat hela dagen idag så ska se lite tv nu. :) Första tentan imorn. Usch säger jag bara. Hoppas det går bra :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback