Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

plugg

Idag är det plugg som gäller.. Eller jag ska försöka i alla fall. Vi har tenta på fredag, men det är 22st flervalsfrågor på internet och vi kommer sitta typ 6-7 st tillsammans och göra den :P.. Men det är ändå skitsvårt att veta vad man ska plugga på och hur man ska plugga. Nästa kurs blir nog lättare att plugga till, då bler det anatomi och äntligen får vi börja läsa om lite mer sådant som man kommer jobba med. Just kroppen och skellett m.m...

Idag är det även sittning nummer 4 på tatuering för älsklingen. Tycker synd om honom, men han får ju nästan skylla sig själv som ska ha en så stor :P...Hoppas på färgläggning idag i alla fall :) Kanske lägger upp bild senare nån dag..
Vi funderar på att göra en tårta till fredag till födelsedagsfesten...Älsk blir ju gammal imorn, hela 22 år :p Snacka om att ha åldersnoja.
Det blir middag på umedalen imorn i alla fall och det ska bli kul. Fast jag har ju redan gett min present så av mig får han inget :P

Nu vill jag ha snö och jul. Det blir julbord nästa helg i alla fall så nånting att se fram emot :)

Nä plugga var det ja skulle göra.

Vi hörs!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback