Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

sådärja

Ja nog märker jag hur kroppen sakta tinar från mig. Kroppen känns som 80 år och jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bättre. Som tur är ska jag på läkarbesök på fredag. Då blir det andra bullar.


Jag kan säga att jag har precis vaknat. Jag har sovit 7,5 timmar i natt, vilket är som vanligt...Sen hade jag skola, satt kvar en stund.. men var hemma halv 11 kanske. 11 somnade jag och fyra timmar senare väcker älsklingen mig. Ja nog märker jag att jag inte mår så värst vidare bra.

Snart kanske man borde stoppa i sig nånting i magen med. blev en liten frukost i morse och sedan en macka till lucnh. Jag har typ ingen aptit längre. Allt e bara äckligt :/ Jag som älskar mat.

Nu borde jag sitta och plugga i 5 timmar, men hur fasen ska jag klara av det? Denna kurs kommer ju ta knäcken på mig. Vi ska kunna precis allt om kroppen. Hur allt fungerar inom tarmsystemet, vart alla ben och muskler i kroppen sitter både på svenska och Latin. Det har bara gått 3 dagar av kursen och jag känner redan att det kommer bli jobbigt.
Nä fixa nåt i magen var det...

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Hoppas det kommer gå bra på fredag, låter jobbigt såsom du har det nu!



Om du känner att du/ni inte har tid att sitta barnvakt imorrn så är det ok! Bara vi får veta det idag så vi kan fixa nån annan isf. Som tur är brukar Elliot somna vid 20.00 så du hinner plugga här om du vill. Kramar

Postat av: Hanna

Men hallå :) har du också en blogg? Kul! Men du stackarn, har de varit så länge, tröttheten och allt menar jag? // Hanna A (skolan)

Postat av: Anonym

hej ! hur är det med dig hanna ? jag har tappat alla mina nummer på telefon :( marcus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback