Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

snart klar

Nu har älsklingen kommit hem från ännu en sittning på tatueringen som fortfarande inte är klar.. men det är int mycket kvar nu..

Kolla va niiiice den e!!

Jag är grymt sugen på att boka en tid till mig med, men har fortfarande inte bestämt motiv till 100% så jag avvaktar en liten stund till. Jag tycker min lilla tattuering känner sig så ensam så den borde få en större kompis :D

Nu sitter jag och ser på bonde söker fru. Jag är som fast vid programmet. ska försöka plugga lite till sen med.Har vart och köpt lite saker till tårtan med, så ska fixa botten imorn tänkte jag.

Nä åter till programmet nu.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback