Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sprutan tagen

Idag har vart en seg dag på skolan. Har inte kunnat sova så mycket inatt eftersom våran gulleplutt Lasse NASSE har hållit oss vakna. TRoliegn för att vi inte var hemma så mycket igår, så vi fåfr kanske skylla oss själva lite..
Idag har han lärt sig hoppa upp på garderoben han oxå och SJÄLVKLART ska han springa upp och ner där hela tiden. Stackars lilla Lotta som absolut inte har någonstans att vara ensam längre. Det där var ju hennes plats där Lasse inte kunde nå henne. Men nu blire andra bullar :P

Jag å Emma har suttit å skrivit lite på vårat arbete... så snart är det helt klart, mest referenserna som måste ordnas till rätt..
Har vart ner på stan efter skolan, först for jag på äpplet och hade som ett kort möte, fick skriva på anställningspapper med. Så nu har jag officiellt ett extraknäckjobb...:D
Fick även mina bokpengar från en gammal lärare. Bättre sent än aldrig :P

Ja sen till huvudämnet.. Jag har Vaccinerat mig idag, mot svininfluensan såklart.. Känns väldigt skönt att få ha de bortgjort nu, även om jag kommer måsta ta en till spruta om ca 3-4 veckor igen...Har  lite ont i armen, men det överlever man med ;) så länge jag inte blir illamående eller yr som min morbror blivit..
Nä nu snart börjar Bonde söker fru! Ska bli kul att se. Måste även se dagens Riverside. Är helt besatt asså. Önskar andra avenyn kunde gå varje dag. Är skitjobbigt att måsta vänta en vecka på kommande program. FÖrr var det iaf 3 dagar/vecka..

Ha en bra kväll!
<3
Kram

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback