Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tröttsamt

Igår var det ju syskonkväll och det blev riktigt lyckat tycker jag. Det blev en hel del tävlingar, men det är väl inte en ovanlighet. Vi är ju små tävlingsmänniskor allihopa :)
Mina cupcakes smakade riktigt bra tycker jag, och ingen sa emot så jag kanske får göra om det. Men då kanske man ska göra mindre och kanske göra glasyren med philadephiaost istället för florsocker.. Den blir nog godare skulle jag kunna tänka mig. Mer krämig i alla fall.

Jag ska försöka länka några bloggar som jag brukar läsa.. sen nån dag.  Har inte riktigt orken för att pilla med sådant just nu.  Jag har ingen inspiration alls till mat och jag måste plugga men är så förbannat trött idag. Har läst lite grann men borde läsa mer.

Jag kan alltid bjuda på en mysig bild :)

 

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback