Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

10 oktober

Igår kom jag äntligen hem efter 2 veckors praktik i skellefteå på sjukhuset - röntgen. Det har varit väldigt intressant och jag tror faktiskt att jag har gjort helt rätt val :)
Har varit väldigt trevligt att få bo hos Ulla med. Maten stod nästan på bordet då jag komme hem. Söt hon är.

Idag har jag sovit ut. Det var sjukt skönt. vaknade först 05.55, samma tid som klockan ringt i 2 veckor :P Men jag kunde somna om som tur var. Blev som entidig kväll igår. Somnade väl strax efter 10 :p
Vi for och pantade under dagen, det blev även lite handling på maxi. Bland annatr köpte vi två nya mat/vattenskålar (ljusgråa)  till katterna. Klant Lasse har ju lyckats he sönder dom vi hade, han gillade väl inte den rosa färgen på dom gamla :P Haha.
Vi köpte hem lite gofika med :) som vi åt när vi komme hem, sedan gatt älsklingen byta om och fara ner på jobbet. Så då passade jag på att fara till syster en stund. Träffade lilleman med :)  Mamma och pappa var där när ja komme så det var näästan en famlijeträff.
Jag tog ett långt och varmt bad tidigare. Det uppskattades väldigt mycket, och lille Lasse låg nedanför badkaret och sov. Sötkissen :) Vill inte lämna matte, eller husse för den delen.
Ikväll blire utgång. troligen Corona. Ska bli väldigt kul, bara älsklingen slutar jobbet :)

Ha en bra kväll :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Åh vad fin du var! Plattången funkade någorlunda eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback